pátek 28. října 2011

favourite nail polish

Chtěla bych se s vámi podělit o malou ukázku mé zásoby laků na nehty :-) Zrovna minulý týden jsem jeden krásný malinový dostala od mé kadeřnice, udělal mi velikou radost. Zanedlouho mi do sbírky přibude tyrkysový plný třpytek, už se na něj těším!!!
Máte nějakou oblíbenou značku laků? Které vydrží a které se naopak brzy sloupnou? U mě trvanlivost nehraje ani takovou roli, protože ráda měním barvičky často a podle oblečení a nálady.
Poslední lak, který ale na fotce chybí, je tmavě modrý, krásně matný a bleskově schne, což u laků cením nejvíc. Připomíná mi inkoust, kterým mi mamka plnila psací pero v první třídě :-))) tenkrát kdo měl bombičkové, tak byl machr :-)))
Ráda bych také sehnala nějaký odlakovač, který nesmrdí :-)


2 komentáře:

  1. Já rozhodně oceňuji značku S.he! :-) Tu mám ráda asi nejvíce, sice musím naníšet více vrstev, ale má skvělé produkty, jako je zmatňující lak na nehty, nebo rychloschnoucí sprej! :-) Brzy na něj udělám recenzi! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky koukám, že u tebe převládají teplé barvy - u mě to samý :)
    Jinak mám hodně ráda laky miss selene- jsou to laky asi jen za dvacku, ale nanáší se super a drží taky dobře
    A little bit of fashion

    OdpovědětVymazat